top of page

Jak na Instagram marketing

Barbora Frey, Instagram expertka

Anchor 1

4. LEKCE: VÝBĚRY

*prosím ber na vědomí, že tato videa jsou nahrávána živě v rámci týdenních lekcí ve Female Boss Clubu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výběry na Instagramu jsou skvělým nástrojem pro influencery, značky a firmy, jak upozornit na to nejdůležitější, co se kolem nich děje a co jim mohou nabídnout.

Je to úplně první, na co se nový návštěvník Tvého profilu podívá, když na něj vstoupí..

 

Patří totiž do Tvého Bia! ✅

Díky nim vyhodnotí, jestli sjede níž na Tvé ostatní příspěvky a případně dá follow, nebo půjde pryč a už se nikdy nevrátí.

Nejlepší na tom je, že se oproti klasickým Příběhům neztratí po 24hodinách 🥳

⬇️⬇️⬇️

Výběry umožní Tvým stories žít “věčně”. Proto dobře vyber, které stories jsou nejdůležitější a neměly by nikomu uniknout, i když už jsou několik dní / týdnů staré.

 

Zároveň to nového návštěvníka ujistí, že není kladen tlak na jeho aktivitu a pokud je uživatelem Instagramu jen občasným, tyto Příběhy jsou zde pro něj kdykoli si vzpomene, že by se mu mohly hodit.

Výběry jsou umístěny mezi popisem Bia a posty, čili hned na začátku Tvého profilu a měly by ukazovat zásadní fakta o Tobě a Tvé značce.

Tak jako plánuješ svůj obsah, měla bys plánovat i výběry.

167dbe50-50a5-4891-a312-861a8fdea9d3.png

Co bys měla ve svých výběrech mít?

Něco, co chceš aby zůstalo na Tvém profilu navždy! Nebo alespoň do doby, dokud bude informace aktuální a použitelná

Výběry můžeš (bys měla) rozdělit na několik skupin.

Pro "TIPY" třeba zvolíš jednu skupinu výběru a pro "ZE ZÁKULISÍ" další.

 

Rozdělení do skupin umožní snadnější orientaci pro návštěvníka a může si vybrat, které z témat ho zajímá a je pro něj relevantní

Díky autentičnosti, které nám Příběhy jako takové nabízejí, můžete ZDARMA oslovit potenciální zákazníky znovu a znovu.

Co si budem - klasické posty jsou trochu vyšperkované, aby hezky zapadaly do celého feedu. Autenticita je pro Tvůj úspěch na platformě zásadní. Proto dej do výběru klidně Příběh, kde nejsi v top formě - sledující se s Tebou lépe ztotožnila budou k Tobě mít důvěru.

 

6 "MUST HAVE" nápadů na skupinu Výběrů

 

✨ ZE ZÁKULISÍ

🦄 otevři dveře "vstup pouze pro personál" = první autenticky podané info o Tobě a Tvém byznysu

✅ Tady se buduje důvěra

✅ Tady vznikají podvědomá propojení mezi zákazníkem a značkou

✅ Tady ukážeš, kdo se skrývá za logem značky

✅ Můžeš představit celý tým, aby zákazník věděl, kdo mu odepisuje na e-maily a s kým se při návštěvě Tvé firmy setká

 

✨ TIPY A NÁVODY

🦄 Sdílením svého know how ujistíš sledující o své profesionalitě

✅ Když budou v něčem z tvého oboru tápat, bude jim jasné, že Ty jsi expert a obrátí se na Tebe

✅ Nenechávej si své dovednosti jen pro sebe! Ukaž co od Tebe mohou čekat, co všechno dokážeš!

 

✨ PRODUKTY / SLUŽBY

🦄 Produkt / služba v praxi

✅ Vývoj produktu, služby

✅ Kde ho mohou koupit

✅Co k němu ještě dostanou

✅ !!!Nezapomeň dávat swipe up do Příběhů, pokud máš víc než 10k sledujících

✅ Ukázka toho, co se chystá za produkt / službu

 

🤳🏼 Pro influencery - vyber jeden výběr pro každou firmu zvlášť - udělej takový lookbook

 

✨ SDÍLEJ SVÉ ZÁKAZNÍKY

🦄 Buduješ si přátelství a důvěryhodnost

✅ Ve chvíli, kdy tě někdo ve svém Příběhu označí, sdílej ho na svém profilu a pak ulož do Výběru

✅ Dělej pravidelně screen obrazovky všech hezkých zpráv od Tvých zákazníků a postupně je použij do Příběhů

✅ Výsledky před a po Tvých zákazníků

✅ Kladné recenze

 

✨ TVÁ OSOBNOST

🦄 Buď aktuální a svá!

✅ Děje se ve tvém oboru něco, k čemu se můžeš vyjádřit?

✅ Je na profilu konkurence stále dokola omílané téma?

✅ Opakují se některé dotazy dokola? Sdílej a ulož!

 

AKCE

🦄 Všechno, co se týká termínu má svou expirační dobu a musí to být ve výběrech 🙃

✅ Plánuješ nějakou akci, kde tě sledující mohou navštívit a na cokoli se zeptat nebo prostě jen “hodit řeč”?

✅ Máš nějakou akční nabídku, která by neměla tvým sledujícím uniknout?

 

 

⭐️ HIGHLIGHT COVER ⭐️

Aby byly tvé výběry přehledné, je dnes docela zásadní je mít barevně jednotné a přesně popsané.

 

CANVA - je nástroj, kde si můžeš vytvořit plno grafických návrhů, nebo pracovat se šablonami jakéhokoli formátu ZDARMA!

 

JAK VYTVOŘIT VÝBĚR


KROK 1: sroluj na konec všech Výběrů a zmáčkni "+ Nové"

9dea10a3-8bc4-4a6f-9568-3af5e8e040f3.png

KROK 2: Vyber Příběhy, které chceš ve Výběru mít

308fc132-fb24-4514-99bb-5a606506ed1d.png

KROK 3: Uprav úvodní fotku, napiš název výběru a stiskni Přidat vpravo nahoře

2dfb92d5-fe5b-4615-ac32-f70846b6f18d.png

JAK UPRAVIT VÝBĚR

KROK 1: Vyber výběr, který chceš upravit

49dca7d5-3e69-4aee-905f-f7d230abbe58.png

KROK 2: V pravém dolním rohu klikni na "Další"

47efdaae-91af-4a23-b158-41583297d8da.png

KROK 3: Vyber "Upravit výběr"

ba76a6e4-9a0c-4f43-afab-e51386b8d0b0.png

KROK 4: Vymaž nebo přidej Příběhy do Výběru

Na kartě "Vybráno" jsou ty, které tam jsou uložené

Na kartě "Příběhy" jsou všechny nahrané Příběhy, které jsi kdy sdílela

60dcbadb-0163-4cb0-81d8-ead722d2fe44.png

KROK 5: Uprav úvodní fotku klepnutím na "Upravit úvodní fotku" 😊

88582af7-bc92-43a1-8024-874f3f1a22b8.png
006a0e8d-4d5b-4682-a2a7-7d4fc2066e38.png

KROK 7: Pojmenuj svůj výběr v kolonce "Název"


 

KOLIK VÝBĚRŮ BYS MĚLA MÍT?

Neexistuje žádné pravidlo, které by algoritmus podporoval.

Prostě sdílej vše, co je podle Tebe zásadní, aby po 24h nezmizelo.

Hlavně buď aktuální!  

Skončila nějaká akce? Smaž Příběh z Výběru!

 

Můžeš Příběhy do Výběrů přidávat hned, nebo si cca jednou týdně sednout k Výběrům a začít je upravovat na základě toho, co jsi tento týden sdílela.

 

CO SI Z TÉTO LEKCE ODNÉST

Příběhy, které chceš uchovat na delší dobu, by měly mít svoji kvalitu (podíváme se na ně zase příště). Proto dělej Výběry zásadně z nejlepších Příběhů, které mají velkou informační hodnotu, jsou kvalitně nahrané a opravdu splňují svá kritéria pro zaneprázdněného sledujícího, který chce hned teď vědět, jestli Tvůj účet pro něj to pravé, co začne sledovat.

 

Pamatuj: Lidé chtějí informace jasně a hned. Do Výběrů nepatří všechny Příběhy, ale jen ty, ze kterých o Tobě a Tvé značce něco zjistí a bude pro ně rozhodnutí k nákupu snazší.

bottom of page