top of page

Byznys - mám na to?

Byznys může dělat každý, ale byznys není pro každého.


byznys - mám na to?
byznys - mám na to?

Jednoduchá cesta je:

1) ukážeš produkt / službu v akci před potenciálním zákazníkem

2) potenciální zákazník vykulí oči a HNED se zajímá sám

3) prodáváš


Easy? Jojo tak takhle to dlouho fungovat nebude 😀


Co tedy potřebuješ pro to, aby ses dostala v byznysu tam, kde stojíš na vlastních nohách?


✔️ Bez akce není reakce - na začátku je nejdůležitější tvořit svůj vlastní příběh, vlastní zkušenost.

Klient potřebuje slyšet, v čem právě TOBĚ změnil produkt/služba život.


✔️ Bez work-life balance to daleko nedotáhneš - musíš makat a stejně zodpovědně odpočívat.

U sebe i u svých klientů si hlídej, že znají svoje možnosti. Vše potřebujeme mít v rovnováze. Cvičit celý den a zdravě jíst neznamená čisté životní štěstí.

Uvědom si, jaký jsi vlastně odborník- například: prodejce doplňků stravy by měl být ve skutečnosti Průvodce zdravím

Tvoje jméno je Tvoje značka. Nemohu "kázat vodu a pít víno".


✔️ Co dáš, dostaneš zpět - když nic nedáš, dostaneš kulový

Když nikomu neřeknu, co dělám a co umím, nikdo se to nedozví a nic se nestane.

Potřebuješ jít lidem naproti skrze sítě, životní styl,.. reprezentuješ to, v čem má pro Tebe práce smysl.

✔️ Vzdělávání - neustálý posun

Jedinou konstantou života je změna.

Potřebuješ se neustále přizpůsobovat, inovovat, objevovat.

Jen tak se dostaneš na vrchol a taky díky tomu na něm i dlouho zůstaneš.

Vzdělávání a inovace nemusíš vymýšlet sama.

Jen buď otevřená tomu, že někdo nabízí rozšíření obzorů do místa, které Ti bylo možná doposud skryto.

Takového člověka poslouchej a pozoruj.


✔️ Priority - nebudeš na každé party, když potřebuješ dokončit objednávku pro klienta

Stanovila sis cíle?

Potom tomu potřebuješ přizpůsobit i svůj denní plán.

Každá aktivita něco zabere a někde je potřeba ubrat.

Oběť, kterou dáš se vrátí jinde.

Ve svých 24 hodinách jsi jen Ty zodpovědná za to, kolik času dáš do práce, rodiny, svého osobního prostoru,.. nejde být jedním zadkem na 2 židlích, viď.

Pokud máš svoje proč, bude Ti hned jasné, co právě tento týden upozadit a čemu naopak svou pozornost věnovat.

✔️ Tvoji klienti jsou Tvoje pracovní priorita

Pokud Tvůj hlavní cíl po komunikaci s klientem bude, aby měl klient dobrý pocit po skončení společného rozhovoru, máš vyhráno.

Vztahy a vazby jsou klíčem k úspěchu.

Klienti s úspěšnými lidmi zůstávají napořád.

Otevři se klientovi a otevři tím dveře důvěry dokořán.

V dnešní době všichni chceme mít náš okruh poskládaný z autentických lidí, kteří si vzájemně pomáhají.

Klient Ti pomáhá finančně a Ty klientovi měníš život v nějaké formě.

Pokud bys tuto práci nedělala ráda i zadarmo, pravděpodobně Tvůj přístup ke klientům nebude fungovat.

Klienti jsou druhá rodina, i když plno z nich neznáš osobně díky propojení on-line.



✔️ Máš empatii a poznáš, co druhý opravdu potřebuje

Ve většině případech si přitahujeme podobné lidi, kterými jsme my sami.

Co z Tebe jde, to k Tobě i přijde.

Buď nejlepší věří sebe sama a nevěs hlavu, když to nejde všechno hned.

Nikomu to nejde všechno a nikomu to nejde hned.

Hali

7 zobrazení0 komentářů
bottom of page