V roce 2022 jsem začala více spolupracovat se značkami, které si platí reklamu v tradičních médiích (rádio / TV / noviny...)
A vymýšlím pro ně kampaně.
Proč si vybrali mě a co jim ve většině případech chybí Ti řeknu právě dnes.
Je rok 2022. Všechno jede online. Přesto majitelé větších značek investují do tradiční reklamy. Díky tomu mám taky práci, nestěžuju si 😀 ale největší úspěch měly moje kampaně, které jsem si vydupala - kampaně na sociální sítě a email marketing.
Nic placeného. Jen přirozená cesta komunikace se zákazníky právě skrze sociální sítě a email.
Když nemusíme investovat do tisku a roznos letáků, a můžeme obeslat tisíce lidí jedním kliknutím.. zůstává mi rozum stát nad tím, kolik jsou lidé stále ochotni zaplatit za placenou reklamu...
M O J E R A D A
Podívej se na svůj marketing (příspěvky, stories, videa, články,...).
Kolik lidí tento obsah zasáhne?
Kolik lidí ho uvidí?
A teď 👉🏼 pokud bys dnes přestala a už nic nesdílela - KOMU by to chybělo?
Možná zjistíš, že nikomu.
Což je věčná chyba 😥
Informovat publikum o své nabídce je jedna věc, ale to je pouze malý dílek celku.
RADĚJI UDĚLEJ TOHLE
Dávej rady, tipy, buď zdrojem inspirace každý den.
Dělej to denně dlouhou dobu (léta).
A na konci newsletteru/sérii stories/videa/podcastu krátce informuj, kde se k Tobě mohou lidé objednat / jak s Tebou mohou spolupracovat.
Influencerky, začínající podnikatelky i korporátní značky se mnou spolupracují proto, že jsem si na jednu stranu vědoma své hodnoty a mám sebevědomí díky zkušenostem, ale také jsem stále lidská a pevně stojím ve svých hodnotách.
Dokážu to skrze obsah (reklamu, která je zdarma) sdílet pravidelně.. tím pádem je utvrzovat, že právě já jsem pro jejich potřeby ta nejlepší expertka ma online marketing.
I když píšu nespisovně (na své platformy).
To není rozhodující.
Důležité je, že každý kousek obsahu je i není strategie.
Je to spíš filosofie.
Pomáhám jen tak.
JAK TO KONKRÉTNĚ FUNGUJE U MNĚ
Začne mě sledovat žena, které lidsky sedím.
Stáhne si můj ebook zdarma 30 nápadů na video obsah.
Odebírá můj newsletter.
Sleduje mě na sociálních sítích.
Zjistí, že jí můj obsah pomáhá, pobaví nebo ji inspiruje.. a to každý den.
Přepošle můj newsletter nebo příspěvek svojí kamarádce.
Kamarádka mě začne sledovat, protože jí lidsky sedím.
Stáhne si můj ebook...
A tak se to šíří.
Jeden kousek obsahu, který pomůže a zároveň informuje, kde lze dostat víc mých zkušeností.
Informuji o možnostech, jak se mnou spolupracovat.
Jsem denně na emailu a zprávách, abych odpověděla co nejrychleji všem, kteří potřebují zjistit, jestli je pro ně můj kurz vhodný.
A také se nebojím říct NE.
Vím, kdy je lepší spolupráci odmítnout, protože by klientovi nepřinesl ten správný výsledek.
A takhle by se z mého pohledu měla chovat každá značka - nezávisle na její velikosti.
Přeji Ti, aby byl i Tvůj marketing funkční 💋
Comments